Frukostseminarium om AI den 15 oktober
När konkurrensen om uppmärksamheten ökar blir det svårare för företag att sticka ut och bygga thought leadership – men den ökade datatillgången och AI-utvecklingen öppnar också nya möjligheter.
Den 15 oktober bjuder Spotlight Communications in marknadschefer, kommunikations-chefer och PR-ansvariga till ett exklusivt frukostseminarium. På plats får du konkreta verktyg, exempel från framgångsrika aktörer och insikter om hur du kan använda data och AI för att bygga och befästa ditt företags expertposition.
Sista anmälningsdag 8 oktober. Begränsat antal platser.
Program
08.00–08.30 – Frukost och mingel
08.30–09.30 – Seminarium
Så här ser vårt program ut för morgonen:
Johan Wetterqvist, grundare av Spotlight Communications, avslöjar de senaste trenderna inom thought leadership och vad som skiljer vinnarna från mängden.
Ola Söderlind, kommunikationsansvarig och hushållsekonom på Zmarta, och Axel Lagerbielke, grundare och VD på Spotlight Communications, visar hur Zmarta använt data för att ta en självklar expertposition i sin bransch.
Aron Samuelsson, AI-specialist på Spotlight Communications, visar konkreta exempel på hur AI kan ge dig ett försprång genom att snabbare och smartare bygga tankeledarskap.